Fáza "Vidieť" (See) je prvou fázou v modeli "See, Think, Do, Care" a zodpovedá za prvotné oboznámenie zákazníka s produktom alebo službou. 

V tejto fáze zákazník ešte nemusí byť pripravený na nákup, pretože ešte nepozná dostatočne produkt alebo službu, ktorú ponúkate.

Cieľom fázy "Vidieť" je prezentovať produkt alebo službu tak, aby bol zákazník oboznámený s tým, že existuje nejaký problém alebo potreba, ktoré by mohol produkt alebo služba vyriešiť. V tejto fáze je dôležité osloviť čo najväčšiu skupinu potenciálnych zákazníkov a zvýšiť povedomie o produkte alebo službe.

Hlavné nástroje používané v tejto fáze sú reklamné bannerové a videoreklamy, reklamné kampane na sociálnych sieťach, SEO optimalizácia a obsahový marketing. Tieto nástroje majú za cieľ vzbudiť záujem o produkt alebo službu, aby potenciálni zákazníci boli motivovaní prejsť do ďalšej fázy "Premýšľať" (Think).

Fázy See, Think, Do, Care sú štyri kľúčové kroky, ktoré firmy musia podniknúť, aby úspešne vytvorili a udržali svoju zákaznícku bázu. 

V krátkosti si pripomenieme všetky 4 fázy nákupného cyklu:

1. See – vidieť: 

V tejto fáze sa podnik snaží získať pozornosť zákazníkov a pritiahnuť ich ku svojim produktom alebo službám. To môže byť dosiahnuté prostredníctvom reklamných kampaní, sociálnych médií a iných marketingových metód. 

2. Think – premýšľať: 

Keď potenciálni zákazníci vstupujú do fázy Think, začínajú uvažovať o tom, či majú skutočnú potrebu produktov alebo služieb firmy. V tejto fáze sa firma snaží zvýšiť povedomie o svojich produktoch alebo službách a presvedčiť zákazníkov, že sú pre nich užitočné. 

3. Do – konať: 

V tejto fáze zákazníci rozhodnú, či urobia nákup alebo nie. Firma musí zabezpečiť, aby bol nákup pre zákazníka ľahký a pohodlný. Rôzne ponuky a zľavy môžu pomôcť firme presvedčiť zákazníka k nákupu. 

4. Care – starostlivosť: 

Po nákupe sa vzťah medzi zákazníkom a podnikom nekončí. Firma musí zabezpečiť, aby bol zákazník spokojný s nákupom a ponúknuť mu prípadné riešenia problémov. Dôkladná starostlivosť o zákazníkov môže viesť k návratnosti a vernosti zákazníkov.

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.